dinsdag 31 maart 2015

And then there was light...


Wat was ik blij met dat streepje zon vandaag! Net genoeg licht om na school 2 outfits te fotograferen mét de dochter er in :-).
Dat zegt toch net iets meer hoe een bepaald kledingstuk valt.  In deze blogpost lees je alle details over patroon en stof van deze heerlijke jurk.

Hooray for a day with sunshine and light :-).  Time for some shots of my last creations (you can find info about patterns and fabric in my previous posts).




Perfecte sandaaltjes gevonden deze week bij goldfish.


De muntgroene versie valt zowaar van haar poep... ik twijfel om hem te versmallen zodat hij deze zomer gedragen kan worden of om hem een jaar (en half) in de kast te hangen. Anderhalfjaar is wel lang hé :-/...


Gelukkig maakte ik voor deze short een maat kleiner dan Lola's kledingmaat... hij valt eerder groot uit.

I'm glad i made this short a size smaller then Lola's size in store bought clothes... the fit is rather big for this pattern.


Hopelijk morgen meer van dat weer! Ik ben al rap content, als het maar niet regent en grijs is ;-).


8 opmerkingen:

  1. oh, zo mooi!
    Jij kent er iets van... heel uniek!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow wat een mooie fotos! Maakte je die binnen met een fotoachtergond? Of maakte je buiten een studio? Gaaf hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt :-D! Ja ze werden binnen gemaakt met een achtergrond (witte rol papier). Ik kocht me 3 jaar geleden online ooit een set met 2 statieven, rol en rolhouder voor weinig geld. Veel wordt dat wel niet echt gebruikt :-)... Voor men blog nu misschien wel handig

      Verwijderen
  3. Zit haar als gegoten! Ik ben ook fan van je foto's: leuke positionering en details.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ontdekte net je blog; wat is het mooi hier! Ik blijf plakken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig die Alba in combinatie met dat shorteke. Echt man, die boordstofafwerking is niet mijn dada. Zoveel vloeken en prullen. :-) Knap gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen