vrijdag 6 maart 2015

Let's end winter!

Ok... een originaliteitsprijs winnen we er niet mee :-)...
Maar het kriebelde te hard om men naaisels op een blogje te zwieren.
 

Ik maakte een eerste lente setje voor de dochter.  Het jurkje is de geranium dress van blogster Made by Rae, zowat het eerste patroon dat ik online kocht 2 jaar geleden.
Er rolden al een 6-tal stuks van onder men naai-machine en het blijft een fijn patroon om op terug te vallen.

I made this set for my girl for coming spring. We can't wait to end winter :-)!




Aangezien de temperaturen nu nog niet tropisch te noemen zijn combineren we hier graag
met een assorti legging en longsleeve. Beide zijn een Ottobre patroon.
Het vestje is van Jbc... de pom pom broche maakte ik zelf.
 

Temperatues aren't very high yet in Belgium so i love to combine with leggings and a longsleeve shirt.
Both are Ottobre patterns.

 

 



Om het t-shirt wat multifunctioneler te maken zette ik er een print op met zwarte
textielverf.  Het sjabloon van de print vind je op men Pinterest bord.

I put a print on the longsleeve shirt with fabric paint so it can be combined with other clothes aswell.  You can find on my Pinterest board.

                                                   Ik lees met veel plezier jullie reacties :-).
                                                     I love reading your comments...

Stof: bambiblauw.be en klijntje.be
Patroon jurk: Geranium dress - Made by Rae
Patroon legging en t-shirt: Ottobre 6/2012 en 6/2013

9 opmerkingen:

  1. Wat een mooi setje! Succes met je blog!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Julietta, je bent men eerste comment én eerste volger :-). Een speciaal plekje! Ik ga alvast straks eens rondkijken op jou blog x N.

      Verwijderen
  2. Reacties
    1. 2 x Yay :-D! Ik ben alvast trouwe lezer van jou blog, ik heb nog veel te leren x N.

      Verwijderen
  3. Succes met de start van je blog. Alvast een heel mooi setje om mee te beginnen. Je hebt er een volger bij! Liefs Alice

    BeantwoordenVerwijderen
  4. oh, ja, ik volg je vanaf nu met vééééél plezier!!

    BeantwoordenVerwijderen