zondag 8 maart 2015

Tipi longsleeve

Ik vermelde al in men vorige, én eerste :-), blogpost dat de longsleeve die ik maakte multifunctioneel moest worden.  Ik maakte hem in eerste instantie enkel om onder jurkjes te dragen in koudere dagen maar door de Tipi tent die ik er op zette zal hij zeker meer gedragen worden! 

Bij deze voegde ik daad bij het woord en maakte nog een setje... passend bij het tipi shirt.

I made a Tipi longsleeve to wear under the dress you can see in my previous post. But with the print of the Tipi tent on top it will be used more often (knowing myself :-))... so i made a next outfit that goes perfect together with the shirt.


Ik maakte als bijpassende trui de Slouchy Cardigan van Heidi and Finn in een zalig zachte sweaterstof die ik ooit eens op het stoffenspektakel kocht.
Fijn patroon dat makkelijk in elkaar zit...

The sweater is the Slouchy Cardigan from Heidi and Finn in a very soft gray sweaterfabric.
Owja... het label 'Made by Millie' was de naam die ik steeds aan men creaties gaf... nu denk ik er aan nieuwe te laten maken met dezelfde naam (of stukje er van) als men blog... Wat denken jullie?

Het joggingbroekje is een patroon van Burda dat ik reeds eerder maakte, je vind het hier.
Het lag hier dus reeds getekend klaar én we weten dat we het een super patroon vinden.  Toch is het moeilijk om het patroon van  de Mini Hudson Pants niet aan te kopen, na het zien van de geweldige versies van haar en haar.  Ik kan namelijk moeilijk weerstaan aan het kopen van online patronen :-)...

The pants is a Burda pattern wich i love.


Het lintje is voor de sier opgestikt.
The ribbon is sewn on top.


Stof: Klijntje.be en stoffenspektakel
Patronen: Burda en Heidiandfinn 'Slouchy Cardigan'

16 opmerkingen:

  1. Reacties
    1. Thx :-), ik ben fan van je Andrea Lauren buffs!!

      Verwijderen
  2. Ohh, wat maak jij mooie dingen zeg! En zo een mooi blog-logo, ben er hélémaal weg fan !!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh dankje, mooi compliment van een voorbeeld blogster ;-)! X N.

      Verwijderen
  3. Knap! Heb net je blog ontdekt en ga blijven volgen, deze outfit is echt ook mijn ding!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Net je blog ontdekt! Wat een toffe outfit! Dit zou ik mijn dochter ook aantrekken. Die Slouchy Cardigan ga ik ook eens bekijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gorgeous outfit. That tee is fab! I've also used that Burda pattern a couple of times - it's great. But, you really need to try the Hudson's as well :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thank you Trine! If you say so i must for sure try the Hudson as well one of these days... you're like my ...seamtress/blog godess... i will listen to anything you say haha ;-) X N.

      Verwijderen
  6. Ik moest twee keer kijken want ik dacht eerst dat het de Mini Hudson Pants waren! Deze is ook echt super, ik moet mij dringend eens wat meer in Burda verdiepen want dat is voor mij tot nu toe nog redelijk onontgonnen terrein... Goed bezig Nicky!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Waw! Heel coole outfit zeg.
    Ik ga je meteen beginnen volgen, fan van wat je maakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Such a great outfit. I love all three pieces !

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mix it, make it, love it! Dit belooft nog wat, ik volg!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Waw, toffe outfit! Mijn te volgen blogs-lijst wordt alleen maar langer!

    BeantwoordenVerwijderen