woensdag 29 april 2015

A Geranium birthday dress and crown


Op verzoek maakte ik een jurk voor een oud klasgenootje van me,... allé voor haar dochter wel te verstaan :-).  Haar mooie meid wordt binnekort 3 jaar en het zou haar verjaardagsjurk worden.

Ze koos ook dit patroon, de Geranium Dress, en dito stof van Art Gallery.  Met rimpels ipv plooien.  Zag je al dat deze stof er nu ook bij Petit Couture in 2 andere kleurvarianten is? Zo mooooi!

I made this Geranium Dress for an old schoolfriend of mine.  Her little girl turns 3 in a few weeks. She also choose this pattern, the Geranium Dress, and fabric from Art Gallery.
Now available in 2 other colour combo's at Petit Couture. beautiful isn't it?!


De prachtige foto maakte de mama, fotograaf in bijberoep.  Check zeker eens haar site!

Als cadeautje maakte ik een assorti kroon. 
Deze keer tekende ik het patroon zelf ipv deze tutorial te gebruiken wat ik in het verleden steeds deed.  Ik wou 4 piekjes ipv 3 en maakte ze wat kleiner.  
Achteraan sluit het kleedje met 3 kamsnaps in verschillende kleurtjes.


The lovely picture is taking by the mom, she's a photografer.  Check her site!

As a little present i made a matching crown.
I drew the pattern myself.  The dress closes in the back with 3 kamsnaps in different colours.





Happy Birthday little Emilie!


16 opmerkingen:

  1. Heel mooi is dat geworden.
    En mooie foto's van een mooi meisje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige verjaardagsjurk! Heel leuk ook die verschillende kam snaps.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ben jij een goeie vriendin!!! Heel mooi en wat een toffe combinatie.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zowel het jurkje, de kroon als de foto's: TOP!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige foto's van een prachtig kleedje. De wisselende kamsnapkleuren vind ik, hoewel allesbehalve kamsnapfan, heel tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel knap gemaakt, het kroontje maakt het helemaal af!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ze staat er zo schoon mee seg, knap!!

    BeantwoordenVerwijderen