donderdag 23 april 2015

Just a simple legging


De verjaardagsgekte is achter de rug... Met 2 feestjes op de planning vorige week, zonder 1 dagje verlof in de paasvakantie (dat was effe pijnlijk met al dat mooi weer), was er bitter weinig naaitijd.

Ik stel u dus met trots een simpele legging voor :-).  Ik zeg met trots omdat dat zowat het enige is wat ik naaide die week ha!  Een legging is natuurlijk niet de grootste naai-uitdaging maar daar moest ik me maar even bij neerleggen.

Buiten de legging naaide ik nog een verjaardagspyjama voor Lola.  Die verschijnt ergens binnenkort op de blog ... nu hangt hij vol tandpasta en ligt Lola er mee in bed ... misschien dringend eens wassen ;-).


The birthday madness passed... let's say it was a busy week with 2 parties to organise without having holidays. So the only thing i made last week is this Ottobre legging.  Not the biggest sewing challenge but for now it'll do :-).  



Het patroon dat ik steeds gebruik voor leggings is Ottobre 6/2012 nr 26.  Ik maakte maat 104 voor men 5-jarige en hij valt perfect naar mijn mening.

Het leuke shirt is van Zara, de cardigan is de Slouchy cardigan die ik hier reeds toonde.


I used Ottobre pattern 6/2012 nr 26 size 104 for my 5 year old, and for me it fits perfect.



Broer springt ook even mee op de foto :-).


Stof: Herbert textiel (stashbusting)
Patroon: Ottobre 6/2012 nr 26

7 opmerkingen:

  1. Ik ken dat, hier is de naaitijd ook extreem gelimiteerd :-) Trouwens, die Mini Rodini trui van jouw zoontje is mega cool!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nice! Leggings zijn hip! En snel klaar, dat is goed meegenomen... :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel hippe outfit! Hou van jouw combo's, kan zo in de etalage van een coole kinderwinkel!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Sylvia, lijkt mij een droomjob om outfits te stylen voor een kinderwinkel :-)!

      Verwijderen
  4. Die laatste foto's wat een goede match in kids en kledij!!
    zus 3

    legging staat ook nog op de planning

    BeantwoordenVerwijderen