vrijdag 10 april 2015

Simple stamp t-shirt +++


Kruisjes zijn hot, very hot. Ik kwam nog niet meteen een kruisjes stof tegen én ben heel goed bezig met stashbusten en dus niet te vaak stof te kopen.  Ik bestelde in maart slechts 2 x stof voor in totaal 4 meter... wat ben ik fier op mezelf :-).

Ik had hier nog een effen wit t-shirt liggen van Hema dat ik bestempelde bij gebrek aan kruisjes stof.  Ik verzamelde een heel deel tutorials voor het stempelen op stof op Pinterest en kocht al men attributen bij De Banier (textielverf, penseel, gom, snijmesje,...).

Easy peasy mét leuk resultaat :-).

Crosses are hot, very hot.  In my battle to do a maximum of stashbusting and a minimum of buying fabrics i stamped this white t-shirt i had lying around.
You find many tutorials on stamping fabric in my Pinterest collection.
 

(Hier wordt een nieuwe speeltoren geïnstalleerd en Floris helpt flink mee ;-))


Thanks for your visit ;-)

12 opmerkingen:

  1. Heel cool! Ik heb ook al textielverf liggen, nh alleen nog een stempel fabriceren :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi!! Stempelen is zo leuk, ik ga je bord zo eens bestuderen 😉

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super! Aan stempelen heb ik me nog niet gewaagd, maar als ik dit zo zie, krijg ik daar ook wel zin in :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hier en daar zie ik bestempelde kledij en ik vind die echt wel heel leuk en origineel! Hier al alles in huis om stempels te maken. Misschien toch eens textielverf aanschaffen! Jouw t-shirt is echt leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb je genomineerd voor de Liebster Award! Neem gauw een kijkje op mijn blog:
    http://casennina.blogspot.be/2015/04/liebster-award.html
    Succes! Ik ben benieuwd naar je verhaal.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Deze is leuk zeg ! Ga ik onthouden
    Groetjes anoeska

    BeantwoordenVerwijderen