maandag 18 mei 2015

Baby present: Mini dress and legging


Ik maakte een cadeautje... voor een mini meisje dat binnen een maand verwacht wordt. 
Ik maakte de kleinste maat van de Geranium Dress en maat 50 van de baby legging van emmaenmona. Een gratis patroontje :-)!!

Men hormonen sloegen een beetje op hol bij het maken van dit cadeautje. Zo schattig die mini-kleertjes! Snel afgeven die handel... of ik begin te twijfelen over een derde kindje ;-).


I made a present... for a little girl that will be born in a month.  I sewed the smallest size of the geranium dress and size 50 of the babylegging, a free pattern by emmaenmona!  Now i quickly need to give this present to the parents or i start thinking of making a third child... not on my planning (for now ;-))









Het jurkje sluit achteraan met 2 drukknoopjes. Het zijn geen kamsnaps maar eerder fijnere drukknoopjes die je ook vind op body's en pyama's bij babykledij.  Ik kocht ooit eens een hele lading op etsy.

In the back the dress closes with 2 fine snaps i found on etsy.  

Thanks for your visit :-)!


Patroon: Geranium Dress en Babylegging emmaenmona
Stof: Veritas (papegaaien), Stof de Stofkes op FB (groen gestipte katoen), Fragile (groene jersey)

18 opmerkingen:

  1. Oh de papegaaitjes! Zo in t mini, mijn hormonen spelen ook al op :) schattig setje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Te schattig! Ook mijn hormonen spelen me parten bij dat soort naaisels. Maar een derde.... dan is er meer om voor te naaien en minder tijd om te naaien... ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig setje... Zou zo uit een kinderboetiek kunnen komen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. cute! :)
    en inderdaad, die drukknoopjes liggen veel beter voor een baby'tje dan gewone knopen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh jaaaa, ik krijg ook de kriebels van die babykleertjes, maar dat moet maar niet haha ;). Wat een prachtig setje zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi setje! Ja zo'n babykleertjes doen een moederhart sneller slaan he ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooi setje. Die baby zal alvast stralen!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi! Ik ga die drukknopen eens bekijken!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super schattig!
    Dat is een heel tof cadeautje.

    Creatieve groetjes,
    Het hele Veritas-team

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zooo schattig! Ik krijg ook al spontaan heimwee naar de tijd dat mijn meisje hierin paste.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat heb je een leuke blog ! Weer een volger erbij
    Groetjes anoeska
    www.pinkbubbels.wordpress.com

    BeantwoordenVerwijderen