maandag 4 mei 2015

Bday pyjama



Ik liet het hier al vallen... ik maakte net op de valreep een pyjama voor Lola's verjaardag en had u de foto's nog tegoed.

Ik liet me inspireren op de lievelingskleur van het moment; blauw, een lap tricot van de Strass-stoffenverkoop die hier lag te blinken en de leuke t-shirts van Nor-Folk (oa hier te koop).

Het getal werd met de hand geknipt,..; zo'n groot getal gaat best gemakkelijk!
 





Beide zijn een Ottobre patroon van editie 6/2013. Het t-shirt is nr 34 en de legging nr 12.



Slaaptijd ;-)!

6 opmerkingen:

  1. Zo sober maar eigenlijk supermooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een verjaardagspyjama, daar zou ik nu nooit opkomen! Maar het resultaat is supertof!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jij maakt zo'n mooie dingen! Ik nomineer je bij deze voor de Liebster Award!

    BeantwoordenVerwijderen