zaterdag 16 mei 2015

Charlie op locatie...


Foto's trekken van creaties, bloggen... men zoon stak er even een stokje voor (ocharme, het manneke kan er niks aan doen).  2 Weken geleden werd hij ernstig ziek en we hadden er het raden naar wat er scheelde. We zijn niet echt overbezorgde ouders maar de pijn bleef maar toenemen en na enkele dagen beslisten we toch maar naar spoed te rijden omdat hij het uitschreeuwde van de pijn, pijn aan zijn buik.

Blijkbaar was zijn appendix gesprongen... al enkele dagen... en had hij ook enkele infecties ondertussen in de buik en blaas.  Uitzonderlijk blijkbaar bij een 3-jarig manneke... Hij werd gelukkig meteen geopereerd en enkele dagen op intensieve gehouden.  Na een weekje op de kinderafdeling zijn we weer thuis, Oef!


Net voor Floris ziek werd maakte ik een Charlie voor hem.  Het patroon inclusief stof lag hier al anderhalf jaar klaar. Stom dat ik zo lang wachtte, ik ben super blij met deze Charlie!


Dé outfit dus om te vieren dat we naar huis mochten, de foto's werden getrokken op de kamer en de aan-foto's zijn enkele snelle 'crappy' I-phone foto's net voor we vertrokken.

Het patroon + uitleg is super, maar dat wisten we al van Zonen 09 :-).
Ik maakte maat 98 en hij past perfect.  De stof is er eentje van Froy & Dind van enkele collecties geleden.
 





 Thanks for your visit!

12 opmerkingen:

  1. Dat is schrikken! Buikpijn is vaak zo'n vage klacht bij kinderen. Gelukkig is hij weer goed opgeknapt en thuis! Met een prachtige Charlie die hem geweldig staat :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Eind goed en knap goed, mooie Charlie!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oei, dat moet schrikken geweest zijn zeg. Gelukkig alles goed afgelopen, en nu weer allen samen thuis, oef.
    Toffe Charlie!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gelukkig zijn jullie inmiddels weer thuis ! Het werd een hele mooie Charlie ! Staat hier ook op de planning maar bij ons wordt het de teener versie. Hebben we lang moeten op wachten. Super van Zonen09.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hola, gesprongen nog wel, dat moet heftig geweest zijn... Goed dat hij er ondertussen terug bovenop is... En mooi, die Charlie, ik maakte hem nog niet maar hij staat sowieso al op mijn (ellenlange) naaiplanning voor de zoon :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Amaai, wat een sterk kereltje! De Charlie is prachtig in dat stofje!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mijn broer had net hetzelfde voor, lag ook een hele tijd in het ziekenhuis -toen hij vier was-
    Je Charlie is erg mooi, ik ben grote fan van de stof!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Gek hé, ik had echt nog nooit gehoord dat gebeurd bij zo'n kleine kindjes... Gelukkig alles ok en weer massa's naai-tijd nu we thuis zijn :-D

      Verwijderen
  8. Waauw, die stof van de Charlie is echt mijn smaak, heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een stoer ventje is dat zeg! Gelukkig is hij weer thuis en gaat het beter. Prachtig hemdje overigens!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Stijlvolle Charlie! Maar wat een heftig verhaal hangt er aan vast, gelukkig is alles goed afgelopen!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oef, blij dat dat goed is afgelopen!! Hele mooie Charlie ook :-)

    BeantwoordenVerwijderen